Jasmina Šarić i Petra Šarin
Nagrada Radoslav Putar, osnovana 2002., ove godine priprema svoje dvadesetiprvo izdanje. Žiri će i ove godine izabrati četvoro finalista Nagrade Radoslav Putar koji će se predstaviti izložbom u splitskom
Salonu Galić, u utorak, 14. lipnja 2022., u 20:00 sati. gdje će biti i obajevljeno ime dobitnika/ice Nagrade.
Izložbu Finale 2022!!! pripremamo s našim partnerom Hrvatskom udrugom likovnih umjetnika, HULU-Split.
Dobitnik/ica Nagrade Radoslav Putar dobiva priliku provesti dva mjeseca na rezidencijalnom boravku u ResidencyUnlimited u New Yorku, predstaviti se samostalnom izložbom u Institutu za suvremenu umjetnostu Zagrebu, a od, 2020. godine, zahvaljujući Galeriji S iz Koprivnice, dobiva i mogućnost produkcije novog rada, multiorigonala. Dobitnik/ica Nagrade RadoslavPutar također postaje članom žirija Nagrade u njezinom sljedećem godišnjem ciklusu.
Jasmina Šarić, Split (1989.) je kustosica, kulturna menadžerica i suosnivačica Culture Hub Croatia, neprofitne organizacije sa sjedištem u Splitu koja istražuje nove pristupe izvaninstitucionalnim umjetničkim praksama i obrazovnim metodologijama te od 2021. godine vodi kreativni hub Prostor, gdje ona radi kao umjetnička voditeljica. Jasmina je diplomirala povijest umjetnosti i filozofiju na Sveučilištu u Splitu (2013.) i magistrirala kustoske studije, menadžment i pravo u umjetnosti na Sveučilištu u Stockholmu (2019.). Od 2013. radi kao nezavisna kustosica u Hrvatskoj i inozemstvu, a od 2018. članica je umjetničko-kustoskog kolektiva Tails. Njezin se rad temelji na participativnim i društvenim projektima, kolektivnom radu, umjetnosti u javnom prostoru i prostoru kao mjestu za kustoska istraživanja.
Petra Šarin, Zagreb (1992.) završila je diplomski studij povijesti umjetnosti i portugalskog jezika i književnosti na zagrebačkom Filozofskom fakultetu. Od 2019. godine studentica je doktorskog studija povijesti umjetnosti na lisabonskom Fakultetu društvenih i humanističkih znanosti i trenutno piše disertaciju o prikazima radnica u kontekstu hrvatske i portugalske umjetnosti sredinom XX. stoljeća. Prošle je godine bila zaposlena na autorskom istraživačko-obrazovnom projektu „Kako misliti urbanizam i javni prostor?“ koji je, pored interaktivnog diskurzivnog dijela, rezultirao autorskim projektima polaznica/ka, objavljenim na portalu Vizkultura. U posljednjih sedam godina radi kao nezavisna kustosica i likovna kritičarka, primarno za portal Vizkultura, i za portale poput Suvremena hrvatska fotografija, VoxFeminae i Mreža antifašistkinja Zagreba. Područja njezina interesa su teorija umjetnosti, povijest umjetnosti s marksističkog feminističkog stajališta i društveno angažirane umjetničke prakse.
Čestitamo!