Antonia Vodanović je povjesničarka umjetnosti, samostalna istraživačica, kulturna menadžerica, i viša kustosica. Nakon završene Jezične gimnazije u Makarskoj, upisala je i 2014. diplomirala povijest umjetnosti, integrirani konzervatorski i muzejsko-galerijski smjer, na Odjelu za povijest umjetnosti Sveučilišta u Zadru. Tijekom studija radila je u Galeriji Buža u Zadru (2012.), te kao stipendistica ureda UNESCO-a u Veneciji završila tromjesečni međunarodni tečaj Advanced course on the restoration and conservation of underwater archaeological finds, u organizaciji Hrvatskog restauratorskog zavoda i Međunarodnog centra za podvodnu arheologiju u Zadru (2011.).
Od 2015. do 2016. radila je kao kustosica pripravnica u Gradskom muzeju Makarska te je iste godine pri Muzejskom dokumentacijskom centru položila stručni ispit za muzejsko zvanje kustos, a 2025. je odlukom Ministarstva kulture i medija RH napredovala u zvanje – viši kustos. Od 2018. do 2019. radila je kao asistentica voditeljice galerije Oris Kuće arhitekture u Zagrebu, a od 2019. do 2020. kao voditeljica galerije Oris Kuće arhitekture. Od 2020. zaposlena je na mjestu voditeljice Galerije Galženica u Velikoj Gorici kroz koju provodi brojne kustoske i diskurzivne programe iz područja suvremene umjetnosti. Inicijatorica je otvaranja Galerije Trumbetaš u zgradi Pučkog otvorenog učilišta Velika Gorica, posvećene socijalno angažiranom umjetniku Dragutinu Trumbetašu. Istovremeno radi i kao koordinatorica izložbenog programa u Galeriji Trumbetaš, namijenjenog lokalnoj amaterskoj sceni, kao i lokalnim udrugama te obrazovnim ustanovama. Također, programska je koordinatorica i suorganizatorica Oglede – festivala izvedbenih umjetnosti i suvremenih umjetničkih praksi u Velikoj Gorici.
Suosnivačica je i predsjednica Udruge za istraživanje, promicanje i zaštitu kulturne baštine Makarskog primorja i Zabiokovlja ”Kačić” kroz koju je osmislila, realizirala i vodila više programa usmjerenih zaštiti i valorizaciji moderne arhitekture druge polovine 20. stoljeća. Bila je voditeljicom projekata: ciklusa javnih predavanja i projekcija filmova ”Modernizam: arhitektonska baština Makarskog primorja” (2018.), retrospektivne izložbe ”Arhitekt Ante Rožić i Makarsko primorje” (2019.), istraživanja ”Arhiviranje Dječjeg lječilišta u Krvavici i Dječjeg sela kod Promajne” (2020.). Educirala se i na radionici Naslijeđe i baština za oblikovanje budućnosti – dokumentiranje svakodnevnog života u Vitićevom neboderu, projekta ”Centar oblikovanja svakodnevnice”, u organizaciji Bacača sjenki i HDD-a (2019.).
Kao samostalna istraživačica izlagala je na desetak međunarodnih i domaćih znanstvenih skupova održanih u Hrvatskoj i inozemstvu te je objavila nekolicinu znanstvenih radova u znanstveno-stručnim časopisima i zbornicima sa znanstvenih skupova. Predmet znanstvenog interesa usmjeren joj je na interdisciplinarna istraživanja kulturnog i arhitektonskog nasljeđa, na razmeđu povijesti umjetnosti,
kulturne povijesti, historijske antropologije i etnologije. Sudjelovala je i u suorganizaciji međunarodnog arhitektonskog simpozija Dani Orisa u Zagrebu (2018., 2019.).
Aktivna je u organiziranju, produciranju i kuriranju izložbi te kulturnih programa.
*fotografija: Ana Vuko